Kızım 5 aylık 2 gündür saat 8 de başlıyor 10 a kadar ağlıyor kıpkırmızı oluyor ağlamaktan kusuyor kıpkırmızı oluyor sonra uyuyakalıyor. Ama sadece bu saatler arasında yapıyor uykusu olsa da olmasa da aklıma diş geldi ama bilemedim. Çocuklarınız diş çıkarırken böyle bir sıkıntı yaşadınız mı? Tecrübeli anneler yardımcı olun bana 😐 ne yapacam böyle olduğunda bilmiyorum hiç