Doktorumuz bize şöyle bisey söylemişti çok hak vermiştik.. eğer çocuğunuza kardeş yapmak istiyorsanız 3-4 yaş araligini açmayın. 4 yaştan sonra yaptığınız 2. Bebek ilk bebeğe kardeş için değil ,sizin bebek özleminizi gidermek için gelir dünyaya. Yani yaşlar yakın olsun ki onlar kardeş olsun birlikte oynayabilecek,eglenebilecek aralıkta olsunlar. Aralarda yaş farkı açıldıkça aklı başına gelene kadar düşman oluyorlar kendimden biliyorum.