Mavi1602 benim oğlum daha 3,5 aylık, eşimin ailesiyle aynı sitedeyiz, şimdi bırakıp 15 dakikalığına markete ya da 1 saatliğine sitenin içindeki kuaföre bile gidemiyorum, yazın bahçeye indiririz falan diyorlar ona bile bensiz gönlüm razı olmuyor. Bugün instagramda gördüm fenomen bi kız var daha 2 aylık oğlunu kendi ailesine bırakıp fethiyeye ev bakmaya gitmiş, ev de yazlık ev hemen gidip taşınmayı gerektirecek bir durum yok. Bir de daha şimdiden özledim falan demiş sanırım vicdan rahatlatmaya çalışıyor. Ben garipsedim yani 2 aylık çocuk bırakılır mı acaba ben mi yanlış düşünüyorum diye daha bu akşam eşime sordum o da saçmalama 2 aylık çocuk bırakılır mı dedi de sorun bende değil diye rahatladım. Ama sizin yerinizde olsam yani oğlum biraz büyük annem bu kadar genç olsa en azından akşam dışarı çıkıp gelecek kadar 3-4 saat bile olsa bırakırdım. Oğlum büyüyünce de ara sıra da olsa akşamları ya da bazı gündüzler eşimin ailesine bırakırım diye düşünüyorum, tabi şartlar neler gösterir bakalım.