Bebeğim 9 aylık ve beslenme sonrası kusmaya başladı beslerken de ogurmeleri oluyor azonce 160ml mama içti ve tamamını Burun ve ağızdan kustu yarın doktoruna götüreceğim ama bu döneme kadar hiç kusan bir Bebek değildi reflü tanısı falan konulmadı hiç bu ayda bu kusmaların sebebi ne olabilir başından geçen varsa yardımcı olursa sevinirim.