Nurcinnn açmak istediğim post. Benim tat ve koku bozukluğu oluştu. Yumurta,balık,tavuk,et,soğan,patates,domates,peynir pis çöp gibi kokuyor ve aynı tadı alıyorum. 5 ay olacak. Yiyemiyorum. Eşim çok tepkili emziriyorsun nasıl beslenecek bu çocuk diye. Çok zorlayıp yersem tüm vücudum kokuyor sanki iğrenç bir durum 😢. Sadece tatlı yiyorum. Kilo almak cabası ama bebeğimi iyi besleyemedigim için daha çok üzülüyorum. Yıprattı ve yordu bu durum beni. Biri çıkıp geçecek dese 🙏