Kızlar 13 aylık oğlumun ayakları çok küçük 18 numara bile büyük oluyor. İlk başlarda normal diye düşünüyordum eşimin ayakları da küçük hep benim ayağıma çekmiş dediği için ben normal olarak gördüm. Yani normalde olabilir tabi de yine de sorayım dedim normal mi ☺️
Ayağına göre ayakkabı bulamıyorum. Ne aldıysam büyük geldi olduğu gibi duruyor resmen.