merve5561 leopar gerçekten çok zor inatlaşması yemek yemesi nasıl benim kızım yemiyor o kadar üzülüyorum ki 13 kilo 3.5 yaşında sizin nasıl kilosu gelişimi
leopar merve5561 12 kilo 3 buçuk yaş 😂üzülsekde elden birşey gelmez cnm önceden hiççççç yemezdi ama 2,3 aydır sevdiği şeyler var yer 🙏🏻
merve5561 leopar ah canım benim gel sarılalım 😀 valla yendiği şeyler bir elin parmağını geçmez o da iki lokma beni en çok yoran yemesi küçüğün nasıl yemesi inşallah benim ikincinin yemesi güzel olur diye dua ediyorum 😀
merve5561 leopar Allah yardımcın olsun canım benim ikinci 4.5 aylık erkek bebek 8.7 kilo ablasına yetişti şimdiden inşallah yemek yerken de yormaz beni
Adakuss Hdmbsndhdn bizde 33 aylık olduk aynı şekilde blr de 2 aylık bebeğm var düşün gerisini 2 saattir de ayağımda sallıyorum direniyor
Bebemlalp Benimde kızım var 3.5 yaşında hiç birşey yemiyor nerdeyse sadece yesin diye telefon karşısında yedirebiliyorum yoksa kaçıyor.