bisenakillisinzaten Ben kızımı genelde uykusu geldiğinde uyutuyorum saatleri belli değil. Sabahları 8 9 arası uyanıyor. Akşamları da 9 11 arası yatıyor bazen 12 yi de buluyor. Bazen 8 de de geçiyor gece uykusuna 😵💫Bi düzen kurmalı mıyım? Gelişimini etkiler mi ?
deniz-95 bisenakillisinzaten benimkide aynı. Saat düzeni kurmaya çalıştım ama kendi düzeni bizim düzenimize uymuyor😂😂😂😂
Zebe bisenakillisinzaten tabi ki gelişimi için önemli. Büyüme hormonunun salgılandığı bir saat aralığı var. O saatte uykuda olmalılar. Hem düzen iyidir candır 😂
ArdicEge bisenakillisinzaten cok gec kalkıyor ve cok gec yatıyor bebeginiz. En geç 9 da uyuması daha saglıklı sabahta en geç 8 de kalkması. Oglum 8.45 te uyur sabah 7.45 8 de uyanır. Sabahları 7 de uyandırmaya baslayın bebeginizi bir kaç güne düzene girersiniz. Uyku bebeklerin gelisi icin anne sütü kadar faydalı. Büyüme hormonlarının en faydalısı saat 9 civarı salgılanır. Bebeklerde düzeni ve rutini sever. Bir an önce düzene koyulun🙈
bisenakillisinzaten deniz-95 önce akışına bırakmıştım ama burda bazı anneler düzene çok önem verdiği için acaba dedim çok mu önemli bende mi öyle yapsam
deniz-95 bisenakillisinzaten vallahi denedim. Akşam 10’u geçirmemeye çalışıyorum. Tam düzen kurmuştum ki 4. ay atağı bizi mahvediyor şu an 🙄
bisenakillisinzaten ArdicEge deneyim bakalım ya nasıl olcak ? Peki akşam 9 da uyuttum geri uyandı tekrar uyutmaya mı çalışıyım?
ArdicEge bisenakillisinzaten tabikide, ısıkları hic acmayın. Emiyorsa emzirin ninni acın kucagınızda pışpışlayın. Bir sekilde uykuya geri döndürmeye calısın. Kaç aylık bebeginiz?