aybikreis Eylülde 50 aylık olacak oğlum,devlete bağlı anaokuluna göndermek istiyorum. Kreş ücreti karşılayamayız diye. Yine de ücret ödeniyor mu? Yemek işi nasıl oluyor? Kayıtlar ne zaman yapılıyor? Bilgisi olan paylaşırsa teşekkür ederim