Demetanne Anneler kızımın bu ay rota virüs aşısı var ağızdan oluyormuş galiba ama kusan bir bebek hatta gaz damlası bile versem kusmasa da tükürür bu aşı nasıl olacak faydası olur mu
Melesss Demetanne bizimkide tükürüyordu doktorlar yöntemini biliyor nasıl içirdi hayret ettim hatta. Ne çok aç ne çok tok olsun.
Sssedaaa Demetanne bnm oğlumda çok kusan bir bebekti biz aşıyı evde kendimiz yaptık doktorumuzun önerisi ile. Emzirdikten 1 saat snra yapmıştım ben gazı falan yoktu kusmamisti
Rezenecayi Demetanne ben ilk dozu uyurken yaptırdım hatta doktor dedi ki uyurken ne kolay oluyormuş. Oğlum da çok kusardı. Pusetinde uyurken yavaş yavaş verdi doktor meme gibi eödi. 2. Dozu da ağlarken yaptık yine de kusmadı. Çok sallamamak sarsmamak gerekiyor