Merhaba canım. Ben de ilk manuel süt pompası ile başladım, göğsümü çok acıttı. Ben göğüs ucum yara olduğu için almıştım bu arada. Sonra mochi yi aldım. Bahsettiğin gibi bi göğsünü emzirirken diğer göğsünden çıkan sütü topluyor mochi. Hem de vakumla sağılmasını sağlıyor. Sütüm arttı diyemem çünkü takip etmedim açıkcası ama oldukça kullanışlı. Bi göğsümü emzirirken diğeri sağlıyor. Ama söyliyim, normal zamanlarda göğsün dolmadığında pek bi sağım yapmıyor. Ama kesinlikle ağrı acı yok ve dahası, harerket özgürlüğüne sahip okuyorsun