BabyYoda Efem_18_10 Tarihleri,tüketim tarihinden daha geç yazılır bu tarz ürünlerin. Üniversite yıllarımda marketlerde çalışmıştım şarküteri bölümünde. Bana sorsan ben koklar tadına bakar sıkıntı yoksa kullanırım 😄 akıbetini biliyorum çünkü
2koalaAnnesi68 Efem_18_10 biz kaşar peynir yemiştik 1 ay gecmıstı heralde gecmıs zaman hatırlamıyorum da bişi olmadı cok sukur ama bilemedım sımdı kendınız bılırsınız