lidyahsn Doğduğundan beri almıştı.hiç bırakmadı 9 aya kadar. Bir kaç gündür almıyor elini emiyor parmağını yara yaptı çekiyorum ağlıyor uyanıyor sebebi ne olabilir düzelir mi yoksa artık daha emzik almaz mı