Park yatağımız var anne yanı yüksekliğindeydi kızım kenarlarından tutunup kalkmayacaklardı düşer diye korkumdan en alta indirdim fakat kucakta uyutup yatağına koyuyorum koyarken uyanıyor çok alçakta oldu 8aylık siz nasıl yatak kullanıyorsunuz montessori mi alsam ne yapsam oda çok büyük olur kararsız kaldım fikirlere açığım