Bebeği alerjik olup Bebelac Pepti junior kullanan varmı bu mama tam hidrolize değilmiş neotace vermişti doktor bebeğim asla ağzına bile sürmüyor bunu deniyelik dedi fakat yarım hidrolize olduğu için yarayamayabilir dedi belirtiler ortaya çıkabilir cikmayadabilir eğer çıkarsa kullanma dedi kafam karıştı napacam deniyeyimmi bunun tadı diğerlerine göre çok iyiymiş kullanan varmi