S_x_w
Ya öyle de yedek parçaları da fiyatı yüksek, ben uzun yıllar vileda turbo kullandım ve memnundum taş gibiydi, çocuktan sonra pratik olsun diye püskürtmeli olanlardan aldım, vileda olanı anneme verdim. Benim ki kırılınca annemden de geri istemek olmazdı, kaldım öyle ortada şimdi