8-9 haftalık hamileyken isim konusunu çözelim diye -ikizler burcu çiftiyizzz 😁- düşünmeye başladık. Erkek için ismi bulduk ço şükür dedik. Kız için hemen bulamadık. O kadar bulamadık ki Niloya demeye başladım ben artık 😁 bir iki sesli söyleyince hoşuma da gitmeye başladı eşim saçmalama millet ne der dedi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ ee bir miktar haklı dedim. Sonra gökçe ya da gökçen isimlerinden birine karar verdik. Sonra kayınvalidem benim dayımın torununun -40 yaşında kadın- adı gökçe olmaz millet ne der dedi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ee yine tamam dedik. Nihan ismi inanılmaz hoşuma gitti. Kardeşim millet aşkı memnu nihal derler sonra?? Dedi 🤦🏻♀️ eşim de mantıklı buldu ve ben de İKNA OLDUM 🤷🏻♀️ Rabbim acıdı erkek olduğunu öğrenince kızım isimsiz kalmayacağı için mutlu oldum 😁😁
Bu tarz toplum baskısı yaşadınız mı isim konusunda merak ettim 😁