Kızlar 4 gün önce filan korona oldum hamileyim 2.5 aylık ilaç kullanamiyorum esim atlatti annem benden sonra oldu atlattı ilaçlarla ama ben atlatamiyorum zaten sürekli ayaktayım gece de mama yapmaya kalkiyorum çok üşüyorum 2 gündür de öksürük başladı boğazim aşırı acıyo burnumdan da hic nefes alamiyorum ne yapsam düzelirim biraz oğlumda korona 11 aylik bana ihtiyaci var acil düzelmem lazim yani varmi önerileriniz