Canım benim öncelikle emin ol ki bu günler çabuk geçiyor ☺️ Yorulsan bile keyfini çıkar. Çok kısa aralıklarla emmek istiyor olabilir, doymadığı anlamına gelmez. Çenesi ve damakları kuvvetlendikçe daha fazla sütünü sağabilcek bebeğin. Ön sütün fazla olabilir, yağlı süte erişemiyor olabilir. Biraz sağım yaptıktan sonra emzirmeyi deneyebilirsin. Korkma sütün bitmeyecek ☺️ Önemli olan bez sayısı ve kilo alımı ☺️ Benim bebeğim doğduğunda 3 hafta kuvözde kaldı ve mamayla beslendi, güçsüz olduğu için emziremedim. Dolayısıyla sütüm sadece pompa yapmakla artmadı ve bebeğim taburcu olduktan sonra mamaya devam ettik. Çünkü herkes “doymuyor bu çocuk aç”, “mama ver sütün doyurmuyor” diyordu. Bir süre buna inandım ama en sonunda dedim ki emmedikçe sütüm artmayacak. Mama vermedim, bütün gün emzirdim. Yavaş yavaş azalttık mamayı. 4 aylığız yine de günde 2-3 kez az da olsa mama alıyor. Mamanın tokluğunu arar. Çünkü sindirimi zordur ve bebeğini ağırlaştırır. Daha kolay uyur mesela. Sütüne inan ve doktorunu değiştir canım. Bol bol da emzir, sütün doyuruyor❤️