Bebeğim 10 günlük böbrek genişlemesi vardı hamileliğimde geçmemiş küvezde zaten bebeğim enfeksiyon var diye. böbrek içinde yarın film çekilecek ilaçlı bu saatte arayıP onay almamışız diyince ben korktum ben bi bu filmi çektiren sorun yaşamayan var mı onay gerektiren bişey olunca ben korktum biraz