2 yaşındaki oğlum eli yağlıyken saçına sürüyor sürekli her gün yıkıyorum kış günü huylanıyorum bitlenicek falan diye bitlenirmi arkadaşlar yoruldum hemen yıkayamıyorum saçına elleynce sürekli ellerini siliyorum ama yetişemiyorum anlık bişi yapma diyorum şu hareketi inatla yapıyor yorduuuu saçıda ayda bir yada 2 ayda bir kesiliyor bakımlı yani