Hamza65 Kızlar ayın 9da adet gördüm dün yikandim afedersiniz ama leke geldi gusül gerekirmi tekrar namaz kıldım ama kabul olmusmudur
Deletedmom00881 Hamza65 leke geldiyse tekrardan gusül alıp öyle namaz kılmak gerek canım ben öyle yapıyorum ve öyle biliyorum
Zhnce Hamza65 4 gün mu sürüyor 10 günden sonrası özür olur Şuan hala adetin devam ediyor Bide beyaz akıntı gelmiş miydi ki gusul aldın?
Hamza65 Deletedmom00881 😭😭namaz kılmıştım yatsıyı ama leke yoktu zmaan sabah beri bı kere vardı degistirdim üstümü şimdi yine gelmişacaba dedim yara mi var
Zhnce Hamza65 beyaz akıntı gelmiş miydi Gsuulun bitmesi beyaz akıntıya bağlı olur eğer beyaz akıntı gelmeye başladıysa gusul bitmiş olur Benimde 4 5 gun sürüyor sonrası az az leke Ama en son beyaz akıntı 7.gunde geliyor gusul alıyorum
Duyulurum Hamza65 leke geldiyse adet bitmemiş, bittiginde yeniden abdest almalısınız. adetiniz bitmemiş o yüzden de namaz farz değildi.