Okuyan_anne Kazılar ikinci kızım olucak adını nilda koymayı düşündüm ilk kızımın ismi Eylül ada ile nilda olsa nasıl olur sizce 😄
Girlpower Okuyan_anne açıkcası ben pek beğenmedim sadece Nil daha güzel ya da kızınızın adı Eylül ise Nisan olabilir mesela biri sonbahar biri ilkbahar ayları 😊
Snowglobe Okuyan_anne kuzenimin kızının adı Milda. Yanlış hatırlamıyorsam denizin dibindeki değerli taş demekti. Onu da düşünebilirsiniz.
Honki_Ponki Okuyan_anne Benim kızımın adıda NİDA.♥️ sizin kinin anlamına baktım şimdi zırh şavaşçı korumak Şacaşa hazır anlamı vermişler NİLDA ismi güzel gibi ama içinize sindiyse tabi siz bilirsiniz 💞
UcuBulunamayanBant Okuyan_anne değişik ve kulağa hoş geliyor bence anlamını bilmiyorum ama farklı olması hoşuma gitti