AyPerisiVeGokPrensininAnnesi RasayiAA Bildiğim program yok. Şunu düzeltmek istiyorum. Foğraf diye bir şey yok,fotoğraf. 🥲
RasayiAA Laden yok bulanık deyil güzel çekiyor telefonum. Sadece şöyle capcanlı resimler oluyor ya baktıkça bakasın geliyor öyle bir uygulama 😂
RasayiAA AyPerisiVeGokPrensininAnnesi klavye yazmış kuzum bende biliyorum öyle olduğunu dikkat etmemişim sadece teşekkürler dikkat ettiğin için.