bagcaagil bebegim 11 aylik ve bir gozunun goz yasi kanali hala tikali, doktorumuz 1 yasina kadar bekliyelim yoksa operasyon gerekli dedi. Bu durumu yasayan, operasyon olan var mi aranizda?
Mrvekpk bagcaagil masaji falan denedin mi canm benim bebegim suan 1,5 aylik ayni sorun bizde de vardi doktorumz göz masajini önerdi ve bi kac gün Içinde gecti cok şükür
Belosunannesi bagcaagil oğlum 1 buçuk yaşında oldu 15 dakikalık bi operasyon ameliyathanede oluyo ama öyle anestezi uygulanmiyo sadece uyuşturuyorlar orayı bizim %40 açıldı 3 buçuk yaşındayız birdaha olucaz
bagcaagil Belosunannesi bize genel anestezi dendi, tabi oncesinde bir suru anestezi testi, ve en zoru 6 saatlik aclik, 3 saatte bir emen bi cocuk nasil olucak bilmiyorum,,,
Busraazeynepp bagcaagil benim bebegiminde 3 aylıken olmustu 15 gün felan masaj yaptık ama bir faydası olmamıstı üzerine hastalandı bronsiolit olmustu hava ve burnunu hergün serum fizyolojik ile temizliyordum hastalıkla beraber oda gecti sadece bir tesadüfte olabilir tabi
Belosunannesi bagcaagil sabah erken cagriyolar biz 8 de girdik ameliyata hemen yapmıyorlar zaten 1 buçuk yaşını bekliyorlar belli bir kilonun üzerinde olması lazim
bagcaagil Belosunannesi bize de 1 yasini gecirmek istemiyoruz dedi. Benden ayri durmasi emmemesi filan mumkun degil, baska doktora da goturucem bu hafta