Bsradskran Talhaninannesiii sabah kahvaltı öğlen meyve akşam yemek yapıyorum 3 öğün yani anne sütüyle besleniyor fazla öğüne gerek var mı bilemedim bazen öğlen meyve yemiyoruz bile istemiyor benre zorlamıyorum
Snowglobe Talhaninannesiii bende bu durumdan çok sıkıldım. Artık büyüsün açı toku bilsin acıktım desin yeter ki her şeyi yapayım onun için. Ama şuan versem mi vermesem mi. Aç mı tok mu. Neden yemiyor aslında aç. Nasıl böyle yiyo aslında yeni emdi. Sorular sorular Bi sürüüüüü
11Hilal11 Talhaninannesiii sabah kahvalti ogleden sonra meyve aksamda biz ne yersek onu yiyor 8 aylik su an ama 7. Ayindan beri boyle yapiyorum aralarda da mama yiyor