Busraveismailcinar busrasilra14 ben 14 aylık oldu bebeğim ve mümkün oldukça vermeyi düşünmüyorum onun yerine fermente halini yani peynir kefir yoğurt şeklinde tükettirmeyi tercih ediyorum çünkü inek sütü direk tüketildiğinde birçok hastalığa davetiye çıkarıyor
stella busrasilra14 su eklemiyorum muzlu veriyorum ya da Çilekli. Bazen ev yapımı bisküviyle veriyorum. Isıtıp veriyorum günlük sütü
irva busrasilra14 16 aylık oğlum bir su bardağı veriyorum canım.Açmıyorum ben direk veriyorum.Hafif ılık şekilde.
musmustlu busrasilra14 hazır sütü az bişi kaynattım soğuyunca ilk defa verdiğim için bir Türk kahvesi fıncanı kadar verdim. Yanına da yumurta peynir. Ama su katmadım. Yarın inşallah süt miktarını biraz arttırmayı düşünüyorum. Daha sonra da inşallah sütlü tatlılardan yapmak istiyorum.
Gryffindor Süt değil süt ürünü verin. Yoğurt, peynir, ayran, kefir gibi. Süt kansızlık yapıyor kansızlık da iştahsızlık yapıyor. Sonra zamanla sütten başka bir şey yemez oluyorlar.
minikcivcivlerinannesi 21 aylık kızlarım hiç vermedim. Doktorumuz 2 yaşa kadar verme dedi. Onun yerine kefir yogurt veriyorum arada muhallebi yaparsam içine koyarım o kadar. Onun yerine devam sütü veriyoruz bebelac veya sma en azından içeriğinde vitaminler var bağışıklığı güçlendirmek adına.
busrasilra14 minikcivcivlerinannesi devam sutunu gecemi veriyorsun peki canim emiyor benim oglum sadece gece birqz daha tok yatsin istiyorum
Eslemeymen2 busrasilra14 milupa alıyorum gece veriyorum uyanınca mama kullanıyorum bıraktım ondan sonra süte basladim
Erv busrasilra14 cnm bende veriyorum 1 yasindan itibaren verdm simdi 25 aylik oldu hala veriyorum ilk zamanlar 6 olcek iciodu simdi 4 yada 5 olcek iciyor
Erv busrasilra14 cnm ben pediatri doktorlarina sut verdigimi soyledm ver dediler devam et dediler herhangi bisi demesiler tum kanlari temiz ve vitamin degerleride iyi dedi saglik ocagindakilerde ver dedi
minikcivcivlerinannesi busrasilra14 evet genelde gece veriyorum canım birde bazen sabah hani çok aç oluyorlar ya kahvaltıyı bekleyene kadar çok huzursuz oluyorlar o arada veriyorum azıcık en azından açlıklarını alsın diye