okuyananne222 Nasıl, ne ile , kaç günde bir temizliyorsunuz? Ben çamaşır suyu ile, sadece klozet temizliği için kullandığım sünger ya da bez ile temizliyorum. Defalarca o süngeri yıkayıp, defalarca çamaşır suyu döküyorum. Durulama aşaması da böyle sürüyor
[silindi] okuyananne222 ben bez değdiremiyorum tiksiniyorum. Ya komple köpürtüp yıkıyorum ya da WC deterjanı döküp ıslak mendille temizliyorum
sademinannesi okuyananne222 bazen küf gibi sararma oluyor oraya sarı gücü sıkıp süngerle ovup o süngeri atarım 2 güne bir ya da günlük çamaşır suyu ile klozeti yıkamak için kullandığım fırçayla da yıkıyorum
Ummuscetinkaya okuyananne222 çamaşır suyu ile temizlerim 2 güne bir normal fırça ve klozet için süngerim ile. 4 günde bir elimle süngerle ovalarım ve su tutarım yani yıkarım. Yani salı normal temizledim perşembe yıkadım gibi devam ediyor
1kiz1oglan- okuyananne222 çamaşır suyunu döküp az bekletiyorum sonra iyice köpürüp fircaliyorum sonrada yikiyorum tertemiz oluyor, dışına da arada bi kireç sökücü sıkıp fircaliyorum
Banu- [silindi] benim de bezden midem bulanıyor. Banyo için büyükçe çiğ içerikli ıslak mendiller var. Migros’tan almıştım. Hatta mutfak için de yap sökücü özellikte.
okuyananne222 [silindi] ben de tiksiniyorum da mecbur kullanıyorum.. o yüzden hem beze hem klozete çamaşır suyu dökerim defalarca yıkarım tekrar dökerim beze çamaşır suyunu.
okuyananne222 sademinannesi fırça hiç kullanmadım iyi temizler mi ki bilemedim bir de nasıl yıkıyorsunuz ben su tutsam her yer şılap şılap olur
[silindi] Banu- aynen öyle bezi değdirip atmam lazım banyoda bile durmamalı . Bende kalın ve büyük ıslak mendillerden kullanıyorum. Çoğu zaman da foşur foşur yıkıyorum böyle daha çok içime siniyor
Derinsart okuyananne222 bende bez sünger kullanamiyorum midem almıyor hijyenik gelmiyor csmasir suyu sıkıp bekletiyorum sonra ya banyo icin olan ıslak mendille temizliyorum veya kuru peçeteyle üstünden geçiyorum leke oluşursa süngerle ovup süngeri atiyorum bidaha kullanmiyorum asla
sademinannesi okuyananne222 klozet deliğine elimi sokamayacağım için iyice bastırarak küçük klozet fırçasıyla yıkıyorum gayet temiz oluyor sonra da duruluyorum
okuyananne222 sademinannesi he anladım tatlım iç kısmına elbette fırça kullanıyorum. Ben oturulan kısımdan bahsettim aslında
Emnemirr okuyananne222 iç kısmına çamaşır suyu ile fırçalarım oturulacak yerlerine solonun tek kullanımlık deterjanlı ıslak mendilleri var onlarla siliyorum güzelce
mmssmm okuyananne222 günde 2-3 kere içine çamaşır suyu döker 5 dk bekletir tuvalet fırçasıyla fırçalarım. bez değdiremem midem bulanır. eskiden ıslak mendille, şimdi hijyen mendilleriyle siliyorum kalan yerleri. haftada 1-2 de köpürtüp yıkıyorum.
okuyananne222 mmssmm ben de dakikalarca iç kısım hariç diğer yerleri bezle siler de silerim çamaşır suyu dökerim boşuna mı uğraşıyorum ne. O bezi tekrar yıka, tekrar sil vs . Bundan sonra ıslak mendil deneyeyim ben de
Atesalp okuyananne222 camasir suyu ve sünger ile temizliyorum, ama süngeri her seferinde atiyorum yenisi çıkarıyorum, tiksiniyorum biraz
mmssmm okuyananne222 rossmanda hijyenik mendiller var deneyebilirsiniz onu, ya da klasik ıslak mendille iki kere silersiniz içiniz rahat eder