Rabiamhmt benim kızımda öyle yapıyordu haftadan haftaya kaka yapıyordu doktorumuz duphalac diye bir şurup verdi 3 günden sonra yapmıyorsa sabah akşam veriyorum yapıyor. Her gün yapması da lazım değil bu arada, katı kıvamlı kaka yapıyorsa kabızdır ama kakasını yaptığında normal kıvamdaysa kabız değildir. Ben birde gün kurusu, kefir, yoğurt yedirmeye özen gösteriyorum kabızken iyi geliyor.