mutluannissss aklima takildi. bir cocukta 6 aya kdr hic bisey yoktu diye soyledi babasi? ama anliyamadigim hic belirti olmazmi? Varmi tanidiklari olan veya belirtiler neydi? merakimdan soruyorum rabbim onlarinda hepimizinde yardimcisi olsun 🥺
Minigimm1 mutluannissss sanırım o yüzden canim Rabbim şifa versin inşallah, tip 2 6.ay tip 1 daha önce belirti veriyor ve daha ağır ilerliyor diğerlerine göre