Gulsah95 Merhaba kızım 22 günlük yalnız damla kullanmama rağmen çok gazı var ve kabız en fazla kaç gün yapmadığı zaman sıkıntı olur ve gaz problemi için önerileriniz nedir??
momsss Gulsah95 canım benim de bebeğim 16 günlük 2 günde bir yapıyor. 10 güne kadar normal diye okudum internetten.
Kubra__41 Ga Gulsah95 Gulsah95 merhaba benim bebeğimde gazlı bir bebekti bio adı ile başlayan yüzde yüz gaz damlası aldım 69 liraya o kadar rahat ettim ki çoçuğum onunla rahatladı kabızlık için bir öneride bulunamam ama gaz ile alakalı bundan çok memnun kaldım buarada bende kabız olunca bol bol çorba içiyorum ve kayısı hoşafı içiyorum işe yarıyor