BirrPrensessannesi Kaç damla veriyorsunuz gaz damlasi verenler (Bebeğim bağırsak felci) 4 aylık bebeğe damla mı verilir diye vermeyin demeyin .
Saudade BirrPrensessannesi niye verilmesin 45 günlük bebeğim 10-15 gündür kullanıyorum hem biogaia veriyorum 5 damla peşinden 15 damla nurse veriyorum mis gibi çocuğum rahatlıyor.
secoz BirrPrensessannesi çok geçmiş olsun 💐 1aylıktan beri veriyorum doktor sabah akşam 4damla dedi ama ben sadece gün içinde 4damla veriyorum. Şuan 3.5 aylık
Birmuallime BirrPrensessannesi geçmiş olsun öncelikle bebeğim ek gıdaya başlayana kadar gaz damlası kullandım hem gaz hem tuvalet sorunu vardı sab simplex kullandım günde iki kez 5 er damla veriyordum ek gıda başlayınca düzeldi
Saki BirrPrensessannesi Verilir ama miktarını doktora danışsan daha iyi olur bağırsakları problemliyse rahatlasınn diye belki fazla ver diyebilir yada tam tersi zorlar diye az ver diyebilir riske atma
BirrPrensessannesi Saudade yok veriliyor elbette doğduğu günden beri ama 4 aylık olduk artk linclemeye bayılırlar çevremde duyanlar kullanma diyor da ben de 5 damla veriyorm ama artk yetmiyt gibi
Kmr61 Saudade biogaia açıldıktan sonra bir süresi var mı tüketmek için bilginiz var mı?Benim evde var da arada veriyordum 3 ay oldu bitmedi duruyor kullanılır mi acaba
Saudade BirrPrensessannesi bizim cok gazımız olmamasına rağmen ben 15 veriyorum eczacı 20 dedi normali yoksa gazı 15 ver dedi 12-13 değişiyor her gün öğlen 12 de veriyorum çok düzenli veririm çok işe yarıyor
Birmuallime AysLina ben kullandım 5 damla ile başladım yetersiz geldi günde iki kez 5 er damla verdim o zaman etki etti
Sinanece AysLina ben kullandım bir sürü damladan sonra en iyi o geldi şimdi biraktim kullanmıyorum kimyon veriyorum orada ben içiyorum
Saudade Kmr61 onu bilemiyorum herhangi bir eczanenin numarasını alıp sorsanız olur aslında ama geçen bana eczacı sonra kullanacaksanız dolapta muhafaza edin demişti