Merhabalar, 21 aylik oğlum var, doğduğundan beri kitaplarla hasır neşir yani okuyordum beraber bakıyoruz falan mesela en sevdiği büyük sorular kitabi hepsini taniyo biliyo gösteriyor eyvallah, ya da mesela geçen gun arabalı bul tak aldım ben ahşap sanmıştım kalın karton gibi bişeymis beraber takıyoruz yerlerine , bir de çok övülen cırtlı etkinlik kitabı var ya hani ondan da aldım pek anlamiyo bazılarını doğru yapıyo ama cırtlı diye hoşuna gidiyor. Buraya kadar sorun yok ammaa.. ne zaman çocuğu bu söylediğim tarzda şeylerle yalnız bıraksam hemen yemeye başlıyor. Kitapla ne güzel oyalaniyor mesela dur diyorum beş dakika camsir asayım mesela bı geliyorum ki kitabın köşesini kemiriyor, o bul taklarin yanlarını yemiş bı tane kamyon gitmiş mesela.. inanın çok sıkıldım bu durumdan çocuğa adam akıllı bişey alamıyorum ağzına sokuyor diye balık yakalama oyunu aldım orda da bir kaç balığı kemirdi hep.. ne yapacağım ben?? Ne zaman geçecek bu durum??