rehsann kızlar bebegım 8 gunluk 5 gunluk iken gittıgımzde sarılık var demustı doktırum ama degerımız 10 du bugun gttgmde degermz 13.8 cıktı degerı yukselıyo doktormz 15 gunlukken tekrar bklm dedı kuzlar nasıl gecıcek bu sarılık ne iyi gelıyo sureklı uyuyı yavrum bı turku uyandıramıyorz
alinamm rehsann canım beniö bebeğim de de sarılık vardı ama sık emziren lazım ilerlememesi için en fazla 2 saat ben saat başı gece bile kalkıp emzirdim şimdi en fazla 2 saat olmak koşuluyla uykuda bile olsa kaldırıp emziriyorum. Şekerinin düşmemesi gerekiyor sarılık için ondan dolayı şu sıralar bolca emzir kuzum başka bir yöntemi yok
gozdem rehsann biz mama ya basladık öyle düşürdük çok şükür beslenmeyle alakalı çişli bez yeterince beslendiğine işaret
alinamm rehsann bu arada saat başı dedim ama bazen bebeğim emiyor 15 dk sonra uyanıyor aranıyor ben yine emziriyorum istedikçe meme ver şu sıralar Dr unla konuş sürekli ki için rahat etsin sana daha güzel izah eder
Seqnem rehsann ben biberona alışır diye emzirmeye çalıştım ve sarılık 13’lere geldi. Çok pişman oldum sonra. 2 hafta mama takviyesi ile tekrar sadece memeye döndü. Doktorun dediği bebek ilk 1 ay hiçbir şeye alışmaz dedi.
rehsann alinamm canm bn her yarım satte bır emzrıyorum bnm bebegm 2 kılo dıgdugu için bol emzrmm gerekıyo
Sebihani Sürekli emzirin zorla da olsa uyandırın, biz de 18e yükseldi hastaneye yatırmıştık. Bir de pekmez çok yedirmişlerdi bana sulandırarak pekmezli su çok içmiştim. Şekerli şeyler yiyip emzirmek fayda sağlıyormuş.
ElizErva Sürekli emzir açlıktan sarılıgı artıyor sütün yetmiyorsa mama takviye yap her saat başı hatta yarım saatte bir emzir
Yagmur12 rehsann canım sütünü sag saat başı emzir doktorlar mamada öneriyo çünkü mamalarda sarılıgı yok ediyomuş dedi doktorum ama ben vermedim 2 hafta filan sürdü götürmedimde doktora o zamanlar sütüm çoktu uyanmadıgı için gögüsümü sokamıyodum agzına biberona koyup veriyodum alıyodu o zaman
GizmofizmoE balsevdigim yüz rengi limon sarısı mıydı fototerapiiye girdiğinde doktor bana öyle olursa getir dedi de?
AygulSina rehsann bol bol emzir emmiyorsa mecbur mama 2 saate bir ver hep içmezse uyanmaza sutunu sag siringa yardimi ile ver birde gunes isigina koy bebegini sariligi aliyor bizimde deger 16diy gece hastanedeyken daha 2 saate bir emdirdim 15.5 düştü ciktik hastaneden
Helloyagmur rehsann benim kizim 30 du degeri nerdeyse kan degisimi olcaktiki yogun bakimda dusurduker isik tedavisiyle 1 saatte bir emzirin 2 saatte birde mama takviseyi yapin gunese cikarin bol bol uyandirmak icinde soyun islak mendille silin ben kizimi o sekilde uyandiriyordum :)
AygulSina GizmofizmoE kuveze koymadilar bizi ben yurt disinda yasiyorum 18 gelmeden kuveze koymuyorlar ama sariydi evet yuzu yavas yavas normale donmeye basladi