Kızım aşırı mı hareketli bana mı öyle geliyor anlamıyorum. İlk bebeğim.Her bebek farklıdır mutlaka ki onun bilincindeyim fakat kucakta hiç durmak istemiyor ne ilgisini çekse almak istiyor uzanıyor alamadığında veya vermediğimde ağlıyor aşırı sinirleniyor özellikle ağzına sokmuşsa o an alırsam daha çok ağlıyor😕 kafamı asıl kurcalayan şey eline her hangi bir oyuncak verdiğimde başka bir oyuncak da varsa önünde dikkatini elindekine veremiyor bi birini alıyor bir birini. bir kaç kişi dikkati çabuk dağılıyor dikkat dağınıklığı olabilir dedi bu aydaki bebekte dikkat dağınıklığı olur mu? Daha öncede buna benzer bir soru sormuştum ama pek cevap alamadım bebeği böyle olan anneler var mı yada var mıydı 🤷🏻♀️