Kimsenin tedavisi kimseye uymuyor bu konuda çok iyi bilirim Allah dayanma gücü versin. Ben zeytinyağını az ısıtıp soğumaya bıraktım (asitliği için yapıyoruz çocuğa gaz olmaması için) Her emzirme sonrası göğüs ucunu yıkayıp havalandırdım sonra zeytinyağı sürüp kapattım beni o kurtardı. Bu geçirmezse kantaron yağı, lansinoh, kakao yağı, ayva çekirdeği tek tek dene