Tutkubaran35 Kızlar adetim 5 gün gecikti göğüslerim sis bı kaç kere gebelik testi yaptım çıkmadı 2 kere 3 gün arayla kan verdim negatif çıktı bı çocuğum var başına böyle bişey gelen oldu mu sonradan pozitif olan oldu mu
Hazalperisi Tutkubaran35 korkutmak istemem ama evet öyle öğrendim gebeliğimi 8. Gün kan tahlilimde 5. Gün kkan verdiğimde çıkmadı negatifti 😑
Tutkubaran35 Hazalperisi benimkide öyle şu an 3 gün arayla verdim çıkmadı Perşembe sağlık ocağına gidicem tekrar