Kızlar bu ay hastalığım tam 12 gün gecikti. Üç gün önce doktora gittim kist ve mantar çıktı. Mantar belirtisi hiç yoktu ama iki gündür başladı. Fitil ve krem tedavisi başladık. Bir yandan kist sancım var ve hastalanamadım bir yandan bu mantar işi çıktı. Mantar ve kist hangisi olursa bana bi akıl verin bu mantar nasıl geçecek ve nasıl hastalancam. Doktor bir kaç güne hasta olursun dedi ama yok. üç gün geçti doktorun üzerinden bi belirti yok 😓