Kızlar 3 Şubat’ta adet oldum en son ve 9 Şubat’ta bitti.
Ama bu ay hiç olmadım.
Bugün doktora gittim,kan tahlili verdim , ultrason cihazı ile de baktı gebe değilsin,dedi.
Zaten hamile değilim bunu biliyorum.
Bana emzirme döneminde olabilir,dedi. Emzirme dönemi bitince sonraki aylar yine düzensiz olursa tekrar gelirsin,dedi.
Kızım 18 ay 26 günlük emziriyorum.
Benim bekarken de adet düzensizliğim hep vardi bazen 3 ay gitmezdim,bazen her ay olsa da düzensizdi.
🌱🌱
Benim durumlarımdan yaşayan oldu mu?
Bide bazen mide bulantısı ve baş dönmesi yaşıyorum, bir dönem geçiyor,bir dönem yeniden başlıyor.🤷🤍