İki gün önce ateşlendi hastaneye gittik doktor antibiyotik ve ateş için fitil verdi boğazları kızarık dedi ama bugun eşimin covid oldugunu öğrendik yani bebeğimde covid kesin doktorun verdiği antibiyotiği kullanmamda sakınca olur mu bu aylarda bebeği covid olan var mı nasıl iyileşti neler yaptınız şimdi ateşi yok ama boğazları kötü sesi kısık