Deletedmom0099 3 haftadır bitmeyen bir adetim var. kafayı yiyeceğim artık gerçekten çok sıkıldım bu durumdan. bugün doktor randevum vardı grev olduğu için iptal oldu. bu adeti neyle kesebilirim allah askına 🤷🏼♀️
Zeynep-mina12 Deletedmom0099 ay inanın aynı durumdan muzdaribim bugün bitti diyorum az sonra tekrar geliyor gına geldi bende soğuk olduğu için gidemedim doktora bir türlü
Deletedmom0099 Zeynep-mina12 al benden de aynısı ya. ne güzel biticek diyorum hoop başa sarıyor. yani öncesinde hamilelik testi yapmamış olsam düşük yapıyorum diycem. doğum kontrol hapı vermisti doktor keske başlasaydım diyorum simdi ama nafile tabi ne kadar oldu doğum yapalı?
Zeynep-mina12 Deletedmom0099 11 ay oldu yA bende üç aylık iğne atıldım o dengemi maf etti az az ama hergün olması can sıkıcı ilacı var ama reçetesiz vermezler herhalde
Deletedmom0099 Zeynep-mina12 sizin iğneden olması normal. benim sebebi de yok. primolut mu dediğiniz ilaç?
Zeynep-mina12 Deletedmom0099 depo provera ya iğnenin 3.ayı doldu aslında tekrar atılmam lazımdı atılmadım sizin de hap bozmuştur belki
Deletedmom0099 Zeynep-mina12 yok ben hapa başlamamıştım işte. başlasam düzene giriyor zaten ama düzenli içemediğim için bıraktım günlerim de rayına oturuyor gibiydi ona güvendim. şimdi tekrar hapa da başlayamıyorum çünkü adetin ilk günü başlanması lazım 🤷🏼♀️
Deletedmom0099 [silindi] benim bekarkende oluyordu böyle hapla düzene sokmustum ama suan hapa baslayamadıgım icin bitmiyo resmen 🥺