Merhaba , kızımda inek sütü alerjisi varmış , bu ay sadece 300 Gr almış doktor bu ay 500 Gr bekleriz dedi.onumuzdeki ay ek gıdaya başlayacağız. Bu ay istersen süt ürünlerini keserek diyet yap dedi ya da günde bir kere bir mama onerdi. Çok kararsız kaldım genel durumu iyi keyfi yerinde günde 3 kakali bez alıyorum ,5 bez değiştiriyor uz genelde , bu ay diyet yaparak mi ilerlesem yoksa günde bir mama takviyesi yapsam mı aynı durumu yaşayan var mı acaba?