Mimoza27 Kızlar saat 2 gibi aşı oldu gayet iyiydi şimdi saat 6 gibi sürekli ağlıyor ve meme tutmuyor neden acaba böyle olan var mı?ne yapmalıyım? Bide gazı kokuyor lütfen yazarmısınız oturmuş çaresizce aglıyorum😔
shawty Mimoza27 Şurup verin isterseniz ağrısı acısı vardır yavrucağın hafifletir bebekte rahatlar belki
doganhavva Bugün bizde 4. Ay aşısını olduk aynı durum bendede. Vardı sürekli ağlıyor meme almıyordu uyumuyordu 1 çay kaşığı ağrı kesici verdim biraz uyudu ama huysuzluğu hiç gitmedi ve daha yeni uyudu güç bela