Anneler merhaba, daha önceki postlarımı bilirsiniz gazdan çok çekiyorum. 4 ay 10 gün olduk gazdan uyanıyoruz geceleri🙄 2 gündür oğlumun yüzünde hafif pütürlü bi kızarıklık var tek tarafta. Acaba alerjik bi bebek olabilir mi ? Doktora gitmeli miyim ?
kakasında kan felan olmadı ama 🤷🏻♀️