Babyfacee Pamukanne1 geçmeyen pişiğiniz varsa besin alerjisi olabilir benim başıma da öyle geldi malesef
CizerBirAnne Pamukanne1 kantaron yağı iyi geliyor. Yeğenlerime hep onu kullandılar, şimdi biz de bebişe kullanıyoruz.
Ecrin00 Pamukanne1 canim hakiki zeytin yagi kullandim bn gecti bide islak mendil kullaniyosan bi sure ara ver pamuk kullan islak mendillerdende olabiliyo bazen
Babyfacee Pamukanne1 hakiki zeytinyağı deneyin isterseniz. Tüpte az ısıtın asiti gitsin soğuyunca sütün. Bir de desitin krem var bize iyi geliyor mor olan mavi olan değil. İsterseniz deneyin (Sağlıkçıyım)
Cappon Hamazing travazol trosyd bu ucude iyi geliyo ama gecmeyen pisiginiz varsa beklemeden doktors gidin biz cok cektik çok şükür gecti. Bu arada islak mendile kesinlikle ara verin pamuk kullanin bi süre gecse bile yine 3-4 gün daha pamuk kullanin