rabiiia 2 ay 6 günlüğüz yani 66 günlük
40 gün gusl aldm 3 gün sonra kanama oldu 4.5 gün sürdü 1 hafta kesildi yine oldu yine 5.6 gün sürdü bakalm 3 gündür yok inşallah gelmezde biter doktoruma yazdım 1 ay daha devam ederse gel dedi kanla birlikte et parçası gibi bişey geldi plesanta kalıntıları sanırım eğer içinde kaldımı risklimiş ilaç verip düşüyormuş eğer düşmezse kürtaj vs sanırım temizliyorlarmış insalah düzelir diyorum bidaha acı çekmek istemiyorum çünkü doğumdan sonra plesanta hemen düşmedi gelen giden 6.7 kez elleriyle temizlediler içimi doğumdan daha acı vericiydi😭😞 bitsin artık diyorum ama eğer 1 ay daha sürerse doktora gideceğim