Kızlar merhaba 2 hafta önce sezeryanla doğum yaptım kendime aşırı dikkat etmeme rağmen boğazım ağrıyor öksürürsem karnımın acısına dayanamam gülerken bile o kadar ağrıyorsa öksürmeyi düşünemiyorum Bİle 🙄 bazı geceler inanılmaz terliyordum 10 dakika sonra da mesela bildiğiniz donuyordum titriyordum sizde de böyle oldu mu ? Öksürmeden ne yapmam lazım öksürüğün önüne geçmek için bileniniz var mı ?