Anneler benim 2 ay 10 günlük bi oğluşum var gündüz uykusu dogdugu günden beri yok denilecek kadar az 40 dkkdan 3 sefer uyur bu uyku yarım saat olur ama 45 dakika olmaz surda 4-5 gündür uykudan cığlık cığlığa uyanıyo ve bi süre sakinleşmiyo yapmadıgım sey kalmadı kafasını oksuyorum konuşuyorum sütüm yok mamayla besleniyo o yüzden memeye götüremiyorum malesef evin içinde geziniyoz zor sakinleşiyo ve bu süre zarfında kesinlikle yatıramıyorum çığlıklar artıyo altını bile degiştiremiyorum ama gece uykusunda böle bi sorunumuz yok hatta aglamaz bile mırıldanır sadece başına böle bişey gelen duyan var mı neden bu şekilde oluyo olabilir