Kızlar kızım 15 aylık. Prematüre doğdu. Çok zor bir seneydi benim için. Uyku sorunlu bir bebek. Geç uyuyup erken kalkıyor nasıl bir bünye bir enerji anlamadım. Emzirdiğim için sık kalkıyor sütten kesince değişecek diyorlar ama hiiiç umudum yok 😢 Gurbetteyim kimsem yok. Eşim yoğun çalışıyor. Çocuk kimseyi görmediği için dört duvar arasında kalmaktan sanırım babayı bile pek istemiyor. Ek gıdaya karşı iştahsız ve yemiyor. Geçer mi bu durum anneler? 2 yaşında mı geçer bu uykusuzluk, iştahsızlık memeden kesince mi?? Hadi destek olalım birbirimize, tecrübeli olanlar buyursun 🌼❤️umuda ihtiyacı var eminim tüm annelerin ☹️