Varsvegas Artık kesmem gerekıyor çünkü ne bebegim uyayabilir ne de ben😓 nasıl yapıcamm detaylı anlatırmısınız bana
Kaganalis Varsvegas yani ya birden kesiceksinjz. Zor olur qma.kisa vadede coczum Yada emzirme aralarini acicaksiniz sonrada emme suresini dk olarak azalticaksinjz. Bunlardan birjni deneyebilirisnjz
Miniknur Ben direk kestim su verdim ama çok ağlamadı zaten. Saat başı uyanışı son bulur sandım ama olmadı. Sonra komple kestim 1-2 hafta sonra. Yine hayallerim gerçek olmadı🤣uyananan uyanıyor
Kuzeybabyy Miniknur gerçekten uyanıyor mu😂 uyanıp napıyor çok uyanan bir bebeğim var dört gözle memeden kesmeyi bekliyordum beni üzdünüz 🤣🥲
Miniknur Kuzeybabyy bende çok hevesliydim🤣 uyanıyor ağlıyor kucağıma alınca susuyor. Su istiyor şimdi de su çıktı başıma🤣şimdi 17 aylık. Bu zamana kadar daha 3 kere deliksiz 6 saat uyudu:)
Kuzeybabyy Miniknur ay ne zaman kesintisiz uyuycax biz ya😵💫 sonrada okul derdi bsşlıcak şansıma sabahçı olur kesin 🤣🤣